dentsu aegis network

BELGIUM

Isobar (Dentsu Aegis Network) lanceert eerste Instagram Stories ad met Cubanisto

27 Mar 2017

Het full-service digital agency Isobar, dat deel uitmaakt van Dentsu Aegis Network, heeft de eerste Belgische Instagram Stories advertentie geplaatst. Het agency ontwikkelde een immersive full screen video voor Cubanisto, dewelke via de Instagram Stories functie wordt geadverteerd. 

Isobar brengt met de Instagram Stories het rum flavoured bier van AB Inbev dichter bij de consument. Volgens Nicolas Robeet, Digital Planning Manager West bij AB InBev is het “Een zeer goed medium om meer persoonlijkheid te geven aan het merk. Door de content tussen de boodschappen van andere Instagram gebruikers te plaatsen en dankzij de uitgebreide targeting mogelijkheden, brengen we content die persoonlijk relevant is en storen we de gebruiker zo min mogelijk". "We weten bovendien dat gemiddeld 70% van de stories bekeken wordt met geluid aan, wat betekent dat we erg creatief tewerk kunnen gaan om de booschap over te brengen,” aldus Jehtro Calomme, Head of Digital Creation bij Isobar.